قیمت قوطی پروفیل های آهن
نوشته شده توسط : آریا فلز صبا

امروزه پروفیل‌های کامپوزیتی به میزان زیادی در صنعت ساختمان ‌سازی به ویژه ساختمان‌ سازی در شرایط آب و هوایی مرطوب، که احتمال خوردگی در آن بسیار بالا است، رواج زیادی داشته است. دلیل عمده استفاده از این محصولات که از ورق سیاه ساخته می شوند، جلوگیری از پدیده خوردگی و افزایش عمر سازه در برابر ارتعاشات و لرزش‌هایی همچون زلزله است. این نوع پروفیل به دلیل خاصیت غیر کشسانی که دارد، در برابر لرزش و خوردگی مقاوم‌ تر است. افزون بر این‌ موارد، استفاده از محصولات فولادی کامپوزیتی باعث سبک‌ تر شدن وزن نهایی سازه می ‌شود.

به آن دسته از محصولاتی اطلاق می شود که در صنایع مختلف همچون خودروسازی, کشتی سازی، پل سازی، نظامی و… به عنوان قطعات و متعلقات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در مقاطع صنعتی توجه به ویژگی های مکانیکی و الکتریکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین در این راستا دانش فنی و تجربه کاری و امکانات تولیدی در جایگاه ویژه ای قرار می گیرند به طوری که امکان تولید قطعات خاص با ویژگی های مشخص برای هر تولیدکننده پروفیل ساختمانی وجود نخواهد داشت.

این مدل ایمنی بالایی بین پروفیل‌ها دارد. ورق‌های گالوانیزه به علت متریالشان در برابر خوردگی مقاوم هستند. از این رو، پروفیل‌های گالوانیزه در شرایط آب و هوایی که احتمال خوردگی و زنگ زدگی در آن بالا می باشد بسیار رواج دارد. از این محصولات برای مقاوم سازی بیشتر درب و پنجره‌‌ های یو پی وی سی و معمولا پروفیل آبرو استفاده می شود. به خصوص برای برج ها و ساختمان های بلند چراکه در این ارتفاع فشار های جوی بیشتر می شود. و همینطور در طبقات پایین‌تر نیز در اثر نشست ساختمان، ممکن است پنجره ها در معرض فشار قرار بگیرند و به مرور دچار آسیب شوند.

این نوع سازه های فلزی جز پروفیل های نورد گرم و نورد سرد می باشند. البته که این نوع پروفیل‌ها تنها مناسب کارهای سبک ساختمانی هستند و در دو نوع باز و بسته عرضه می‌شود. این محصولات فولادی بزرگ براساس ویژگی های متفاوتی دسته بندی می شوند. در ابتدا پروفیل ها در دو دسته صنعتی و ساختمانی قرار می گرفتند. اما امروزه و با پیشرفت علم و دستگاه ها، پروفیل گالوانیزه و کامپوزیت هم نیز به این دسته بندی اضافه شدند.

این محصولات در ضخامت ها و کاربری های متفاوتی ساخته می شوند. و قسمت اعظمی از آتها جهت ساختن درب و پنجره‌ های آلومینیومی یا آهنی به کار می‌روند. ولی در ساخت نرده‌ های فلزی، صنایع خودرو سازی، ساخت ستون، اسکلت فلزی ساختمان ‌ها، پایه‌ی میز و صندلی، ساخت شاسی تریلرها و نفت‌ کش ‌ها، ساخت وسایل پزشکی، … کاربرد فراوانی دارند.

source: قیمت قوطی پروفیل های آهن





:: موضوعات مرتبط: قوطی پروفیل , پروفیل زد , آبروآهنی , ورق سیاه , محصولات فولادی , آهن آلات , ,
:: برچسب‌ها: قوطی پروفیل , آریا فلز صبا , قیمت قوطی , وزن و قیمت پروفیل , وزن پروفیل , قیمت پروفیل , وزن قوطی , خرید قوطی پروفیل , قیمت قوطی آهن , قیمت پروفیل آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 5 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: